Hotel Republique
Preview only — see all hotel photos
See all 45 photos
Vis hotel på kort
Hotel Republique
Hotel Republique er et 2 stjernet hotel beliggende 11 minutters gåtur fra Église Saint-Michel de Dijon. Der er også en bekvemmelighed med en parkeringsplads på stedet.
Hotellet ligger i Old Town kvarter, mindre end 5 minutters gang fra centrum af Dijon. Darcy Torv kan nås på ca. 20 minutters gågang. Du kan komme til Musée Archeologique om få minutter i bil. 15 minutters gåtur fører dig til Foch-Gare Tramway togstation.
Gæster på Hotel Republique vil nyde en buffet dagligt under deres ophold. En række restauranter, herunder L'Arome og La Bourgogne ligger i det omkringliggende område, 150 meter væk.
Faciliteter
Hovedfunktioner
- WiFi
- Indtjekning/Udtjekning
- Børnevenlig
- Morgenmad
- Kæledyr
Faciliteter
- Rygning forbudt på alle fælles- og privatområder
- Wi-Fi
- Parkering
- Privat ind-/ udtjekning
- Hurtig ind-/ udtjekning
- Receptionistskranke
- Kæledyr tilladt
- Vagtservice
- Bagageopbevaring
- Kaffebar
- Røgdetektorer
- Brandslukkere
- Morgenmad på værelset
- Særlige diætmenuer
- Have
- Husholdning
- Udflugtsassistance/Billetbestilling
- Varme
- Lydisolerede vinduer
- Terrasse
- Havemøbler
- Gratis toiletartikler
- Fladskærms TV
- AM/FM vækkeur
- Tremmesenge/vugger
- Parketgulv
Politik
Kort
Lokale seværdigheder
Vartegn
- Dijon Congrexpo (750 m)
- Zénith de Dijon (3,6 km)
Lufthavne
- Dijon Longvic Lufthavn (10 km)
Togstationer
- Republique Tramway Station (200 m)
Anmeldelser
Amanda
2022-06-29
nyligt renoveret, nyindrettet værelse, perfekt behagelig seng, meget venlig personale. jeg elskede den god mad på hotellet.
Katrine
2022-05-02
Fantastisk hotel med meget behageligt personale, jeg nød den ideelle beliggenhed. Rimelig store værelse var også renoveret og med med 3 enkeltsenge, en ventilator, badeværelse.
Ole
2022-01-20
Enestående og meget rent uafhængigt. Jeg elskede personalet, de var elskværdige...
Jens
2022-01-08
Beliggenheden var fantastisk og jeg satte pris på det individuelle værelser. Personalet var meget meget hjælpsomt og restauranten var fremragende! Den morgenmad, jeg havde, var flot med god kaffe, yoghurt, ost